Klachtenfunctionaris van EC-Care

Heeft u een vervelende ervaring met onze zorg of dienstverlening?
Dan is het goed om dit eerst te bespreken met de betrokken medewerker of diens leidinggevende. Maar we begrijpen dat dit niet altijd gemakkelijk is. Komt u er samen niet uit, of voelt u zich daar niet prettig bij? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris.

Wat doet de klachtenfunctionaris voor u?

De klachtenfunctionaris is er voor cliënten van EC-Care en hun vertegenwoordigers
ook wanneer de zorg inmiddels is afgerond. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk, luistert naar uw verhaal en helpt u om uw klacht op de juiste manier bespreekbaar te maken.
Zij kan:
Samen met u bekijken hoe u uw onvrede kunt uiten;
Uw klacht of signaal doorzetten naar de juiste persoon binnen EC-Care;
Bemiddelen tussen u en de betrokken medewerker of leidinggevende;
Toezien op een zorgvuldige afhandeling van uw klacht.
Vertrouwelijke behandeling
Alles wat u met de klachtenfunctionaris bespreekt, wordt vertrouwelijk behandeld.
Informatie wordt alleen met anderen gedeeld als u daar expliciet toestemming voor geeft.

Contact opnemen met onze klachtenfunctionaris
Telefonisch (tijdens kantooruren): +31 (0)85 303 3975
E-mail: ellyhecbert@ec-care.nl
Postadres: EC-Care t.a.v. Klachtenfunctionaris,
Van Deventerstraat 15B,3029 AW Rotterdam

Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris zo snel mogelijk contact met u op.
U kunt hier ook onze klachtenregeling NalezenContact
Logo stipy
Klachtenportaal zorg
zorgplanner partner